اعزام کاروان شادی انقلاب به ۸ روستای محروم و دور افتاده 

اعزام کاروان شادی انقلاب به ۸ روستای محروم و دور افتاده 

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: راه اندازی کاروان شادی انقلاب یکی از برنامه های ویژه کانون فرهنگی هنری نورالرضا است که به مناسبت دهه فجر در حال اجرا است.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: راه اندازی کاروان شادی انقلاب یکی از برنامه های ویژه کانون فرهنگی هنری نورالرضا است که به مناسبت دهه فجر در حال اجرا است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: این کاروان شادی به ۸ روستای محروم و دور افتاده سطح شهرستان عنبرآباد رفته و برنامه های مختلف فرهنگی متناسب با این ایام اجرا می کند.


وی بیان کرد: سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود و بازی های کودکانه از جمله برنامه هایی است که توسط کاروان شادی انقلاب اجرا می شوند.


مهدوی ابراز کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه ها سعی کردیم از ظرفیت مدیران ۸ کانون فرهنگی هنری سطح شهرستان عنبرآباد و نیز ۱۰ نفر از طلاب حوزه علمیه استفاده کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: همچنین به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن به ۱۴ نفر از دخترانی که نام آنها فاطمه و زهرا بود، جوایزی اهدا شد.


وی اظهار کرد: برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا یکی دیگر از برنامه های مناسبتی کانون در این ایام فرخنده است.


مهدوی اضافه کرد: علاوه بر این نیز به همت بچه های مسجدی، مساجد و محلات سطح شهرستان آذین بندی و فضاسازی سازی شده و از بلندگوها نیز سرودهای انقلابی پخش می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: مشارکت در برگزاری مراسم ازدواج آسان چند زوج بی بضاعت از سایر برنامه های کانون در دهه فجر است.


وی ابراز کرد: همچنین طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات به نیت سلامتی مقام معظم رهبری و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


مهدوی یادآور شد: البته گروه جهادی فدائیان رهبر، گروه تبلیغی رهپویان شهدا، اداره تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ما را در امر برگزاری این برنامه ها یاری کردند.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی با هدف بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبیین اهداف انقلاب و ترویج فرهنگ فاطمی در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 586